Regulamin rezerwacji
stolików i przyjęć okolicznościowych
- System rezerwacji stolików w restauracji Chata Olimpijczyka Jasia i Helenki działa online przez 24 godziny na dobę.
- W celu dokonania rezerwacji należy podać dane dotyczące rezerwacji (data, godzina rezerwacji, liczba osób, rodzaj rezerwacji/przyjęcia) oraz dane osoby rezerwującej (imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail).
- Dane te są zbierane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia procesu rezerwacji.
- Nie podanie powyższych danych albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie rezerwacji.
- W przypadku chęci dokonania rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy o kontakt telefoniczny (33 855 17 77).
- Standardowo stoliki rezerwujemy dla minimum 4 osób. W przypadku chęci dokonania rezerwacji na mniejszą ilość osób prosimy o kontakt telefoniczny (33 855 17 77).
- Automatyczny system rezerwacji obsługuje rezerwacje:
- stolika dla maksymalnie 8 osób z zachowaniem co najmniej 2-dniowego
- stolika dla 9 osób i więcej z zachowaniem co najmniej 7-dniowego
- przyjęcia okolicznościowego dla maksymalnie 60 osób z zachowaniem co najmniej 14-dniowego W przypadku chęci dokonania rezerwacji przyjęcia okolicznościowego na większą ilość osób prosimy o kontakt telefoniczny (33 855 17 77).
- W przypadku chęci dokonania, którejś z wyżej wymienionych rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym niż wymagany prosimy o kontakt telefoniczny (33 855 17 77).
- Standardowy czas, na który restauracja Chata Olimpijczyka Jasia i Helenki rezerwuje stoliki to 2 godziny.
- Chęć skorzystania ze stolika dłużej niż przez 2 godziny należy zaznaczyć w momencie rezerwacji stolika w polu „Wiadomość”.
- Czas rezerwacji stolika/sali dla większej grupy osób oraz na przyjęcie okolicznościowe ustalamy z każdym klientem indywidualnie.
- W polu „Wiadomość” należy także umieścić wszelkie inne specjalne życzenia, dotyczące na przykład fotelika dla dziecka czy konkretnego stolika.
- Restauracja dokłada wszelkich starań, aby takie życzenia Gości uwzględnić, ale nie może zagwarantować ich realizacji, zwłaszcza w przypadku rezerwacji na dni weekendowe.
- Dodatkowe warunki rezerwacji, o których mowa w pkt. 10 i 12 powyżej nie są wiążące dla restauracji.
- O prawidłowo dokonanej i przyjętej rezerwacji poinformujemy wysyłając na podany adres e-maila z potwierdzeniem. Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania potwierdzenia mailowego.
- Brak e-maila z potwierdzeniem może oznaczać, że proces rezerwacji nie został prawidłowo zakończony. Radzimy w takim przypadku sprawdzić folder spam lub skontaktować się z restauracją telefonicznie (33 855 17 77).
- Niezależnie od systemu rezerwacji online, w godzinach pracy restauracji przyjmujemy rezerwacje także telefonicznie (dane adresowe restauracji znajdują się zakładce Kontakt).
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15 minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja.
- Bardzo prosimy o informację o możliwym późniejszym przybyciu. Brak takiej informacji oznacza, że restauracja nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut.
- Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane. Rezerwację można odwołać telefonicznie (33 855 17 77) lub mailowo: rezerwacja@olimpijczyk.wisla.pl.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu wystąpienia planowanych lub nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu, w tym w wyniku wszelkich awarii sieci przesyłowych, które uniemożliwiły dokonanie rezerwacji.
- Dokładamy starań, żeby system funkcjonował w sposób ciągły. Zastrzegamy, że w funkcjonowaniu systemu mogą wystąpić przerwy w celu aktualizacji danych, naprawienia błędów i dokonania innych prac konserwacyjnych.
- Nie przewidujemy publikowania informacji o planowanych przerwach w funkcjonowaniu systemu.